maandag 6 mei 2013

Haar producten

Vandaag schrijf ik een artikel over de haarproducten die ik gebruik!

Hiernaast zie je de producten die ik gebruik voor mijn haar, het zijn niet zoveel producten maar genoeg om mijn haar goed te verzorgen. Ik heb best wel dik haar en mijn haar pluist vaak en soms zitten er heel veel klitten in maar door deze producten word het allemaal een heel stuk minder!



Ben je benieuwd waarom dit mijn favoriete haarproducten zijn? Lees dan snel verder !



Ik vind kokos zelf al erg lekker ruiken, en ik vind de kokosproducten voor mijn haar erg fijn. Ik gebruik de shampoo van Coconut Care omdat die van inecto op is, maar deze is ook erg fijn. Er zit 400 ml in dus je kan er best vaak je haar mee wassen. Als conditioner gebruik ik die van Inecto- Pure Coconut de producten van inecto bevatten 100% pure kokosolie en het maakt mijn haar erg zacht en goed doorkambaar. In de conditioner zit 500 ml, dat is best veel maar ik gebruik meer conditioner dan shampoo voor mijn haar dus hij gaat wel sneller op. Ook gebruik ik een haar serum van inecto ook die bevat 100% pure kokosolie, het voorkomt pluizig haar en het maakt je haar zacht en glanzend. In de tube zit 50 ml, ik vind dat best veel omdat je maar een klein beetje hoeft te gebruiken voor je haar. Ik vind al deze producten heel fijn!


Als extra gebruik ik ook nog een de conditioner van de kruidvat - Hair Repair dat doe ik omdat dat in combinatie met de andere producten mijn haar nog zachter en nog meer doorkambaar maakt. In de fles zit 250 ml. Als ik mijn haar ga stylen of krullen gebruik ik de Hot Straight van L'oréal Paris dat zorgt ervoor dat je haar niet kan verbranden en kapot gaat. Ik vind het een fijn product, in de fles zit 200 ml. Als laatste gebruik ik nog een flesje water voor als ik mijn haar wil vlechten dat ik het dan een beetje nat kan spuiten zodat het dan mooier blijft zitten.




 Voor accessoires in mijn haar gebruik ik niet veel, ik vind zulke elastieken erg fijn omdat ze uitrekbaar zijn en mijn haar stevig door blijft zitten. Voor de rest gebruik ik soms clipjes als ik een plukje naar achter wil doen of een vlechtje wil vastzetten.







Prijzen producten : Inecto- conditioner  3,99 - Inecto- serum 4,99 - Coconut care shampoo : rond de 3 of 4 euro - Kruidvat - Hair Repair 1,99 - L'oréal paris - Hot Straight 3,4 euro.

Wat is jullie favoriete haarproduct?
Liefs .

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen